گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۳۱ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۹۹۹ مورد

"آناگل" نماد تحول حوزه سلامت

چهارشنبه ١٨ بهمن ١٣٩٦ ساعت ١٣:٣٠ ب.ظ   ( بازدید : 289 نفر )


"آناگل" نماد تحول حوزه سلامت
معاون حقوقي و امور مجلس وزارت بهداشت در بجنورد ، بازگشت «آناگل» به زندگی را نماد تحول حوزه سلامت عنوان کرد.

به گزارش وب دا دکتر «ابراهیم گلمکانی» با بيان اين مطلب در برنامه حضور در روستای بچه دره و دیدار با اهالی روستا و افتتاح خانه آناگل ، با تاکید بر این مطلب گفت: در قالب طرح تحول سلامت در استان خراسان شمالی اقدامات بسیار خوبي انجام شده و تلاش هاي بیشتر و اقدامات بیشتری نیز بايد انجام شود .

 

وی اوج اثربخشی طرح تحول سلامت در استان خراسان شمالی را درمان آناگل ؛ زنی از اهالی روستای محروم و مرزی بچه دره در شهرستان راز و جرگلان عنوان کرد که سالیان سال به دلیل مشکلات و فقر مالی ، توان درمان پاهای خود را نداشت و 26 سال بر روی زانو و نشسته راه می رفت .

دکتر گلمکانی تصریح کرد : مشكلات و دفرميتي هاي بدن " آناگل " بسيار زياد و شديد بود به گونه اي كه پيش بيني وضعيت آينده وي را بسيار سخت و غير ممكن كرده بود اما به همت تیم پزشکی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی ،مراحل درمان او گام به گام جلو رفت و به نتیجه مطلوب رسید .

وي با اشاره به انجام 28 عمل جراحی اورتوپدی و ٤ عمل جراحي پلاستيك براي" آناگل" و تقدیر از عملکرد بسیار خوب این دانشگاه در روند درمان و بازگشت وی به زندگی ، اظهار داشت: علاوه بر مشكلات ارتوپدي ، وي مشكلات روحی ، دنداني ، چشمي ،گوارشي و... زيادي داشت كه خوشبختانه با همكاري و مساعدت پزشكان متخصص و تیم پزشکی این دانشگاه تا حد زيادي برطرف شد و به حداقل رسيد  .

وی تاکید کرد : امروز می رویم که زندگی دوباره «آناگل» را تبریک بگوییم

منبع : معاونت درمان دانشگاه چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان




رتبه بندی شما به مطلب فوق:



دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.

مجموعه پیامهای بهداشتی

سخن بزرگان

امام علی (ع) :برای ترقی و پیشرفت هیچ روشی بهتر از تحقیق و پژوهش نیست .

مطالب پر بازدید

ساعت

اوقات شرعی